OBAMA

Måste ju skriva om valet. Obama blev ju president. Det var mycket bra tyckte jag. Och stora delar av USA oxå tydligen. Här skyltar man verkligen med vad man röstar på. Hemma är det hysch hysch, för att man inte måste berätta vad man röstar på. Här sitter det skyltar på var och varannan trädgård. Mycket Obama häromrking.

Igår flyttade jag till Julia. Dom är så snälla som låter mig bo här. Snart ska jag väl flytta igen, men inte till nån familj, för jag har inte hört från en enda familj. Får nog flytta till min lcc. Hatar att bo i min resväska. Ska ringa lccn ikväll för att se vad som händer. Det är inget roligt längre.

Idag följde jag med Julia på hennes lektion, på UCLA. Då har man varit där...
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Ååhhh, jäkla skit att det inte ringer nån! Bra att du hör av dig till din lcc... hon borde agera lite bättre än att åka på semester

2008-11-06 @ 04:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback