mexican food

Blev inte så mycket barnpassning ikväll. Mamman frågade om jag ville följa med till en mexikansk restaurang. Dom skulle fira att en av deras anställda klarade ett prov idag. Jag och han som klarade provet åkte dit före, beställde bord och tog en drink. Sen kom familjen jag bor med och en annan av deras anställda. Jag åt burrito med kyckling, jättegott var det. Väldigt trevlig kväll. Men jag och mamman åkte hem tidigt för att lägga sonen. Sen tänkte dom fortsätta dricka och gå på Bondpremiären. Men det fanns inga biljetter kvar så mamman stannade hemma och nyss kom pappan hem, drunk.
Clyde en av dom anställda vill ta med mig till Compton....tydligen ett svart område här i LA, han är svart. Skulle faktiskt vara ganska kul. Sånt skönt folk man har hittat här. Och Fred som klarade provet var i Sverige för ett år sen. Han tyckte att allt va dyrt, att kårfesterna va grymma, gillade att sommarnätterna va ljusa läääänge, och han försökte prata med folk han inte kände.....NO no no, det gör vi inte i Sverige. Folk på tunnelbanan eller bussen pratar man inte med om man inte känner dom, så är det bara. Vääldigt annorlunda mot här...

Kollar Evan almighty nu, ätit upp en påse M&Ms. Ska nog sova nu, även att klockan bara är 9. Den drinken var ganska stark...Imorrn blir det Manhattan beach, och efter det ville mamman ta med mig till ett ställe i Beverly Hills där det fanns billig shopping och så kunde vi äta på ett ställe där man alltid ser kändisar när man är där...Slår vad om att jag inte kommer se nån..

Nighy nighty folks
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Kan inte den familjen du är hon nu anställa dig som sin au pair? De verkar ju supertrevliga! :P

2008-11-15 @ 13:15:50
Postat av: Felice

Lycka till med familjen imorgon! Kul att besöka ett kändis-ställe! Hoppas det blir rapport på det ;)

2008-11-16 @ 04:22:34
URL: http://anderssonfelice.blogg.se/
Postat av: Marie

Någon slags rapport om gårdagen hade ju inte skadat ;)

2008-11-16 @ 17:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback