I´ve got mail

Idag fick jag post för första gången sen jag kom till USA, eftersom jag kände ganska fort att det inte skulle funka i första familjen bad jag min familj att inte skicka nåt, iofs hade dom hunnit göra, det tar typ bara 4 dagar men det visste jag inte då. Men nu gav jag min familj adressen jag bor på just nu. Och idag fick jag post. Och inte vilken post som helst. Det var från Maja, Mårten, Hampus och Oliver, min systers familj. Hampus hade gjort en jättefin teckning åt mig oxå! Det gjorde min dag. Tänk att man kan bli så glad för ett brev. TACK!


Hampus fina teckning
Sandra

Kommentarer
Postat av: Magda

Varsågod, kul att du blev glad.

Kramar.

2008-11-29 @ 21:35:59
Postat av: Sanna

en blivande konstnär den pågen, men jag vill ju läsa om utgången igår???!!! Någon romans än?

2008-11-30 @ 21:50:24
Postat av: Josefine

adressen? JA TACK!!! :)

2008-11-30 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback