god natt

Nu är det snart läggdags för mej och Anna. Vi har haft mysvkäll framför tvn. Först åt vi middag och tittade på Entourage från igår. Sen blev det Ben & Jerrys framför Gossip Girl. Sen blev det One tree hill.
Idag har jag varit nere på stranden, somnade nästan det var så skönt och bara få släppa alla tankar för en liten stund, även om vissa meningar fortfarande ekar i mitt huvud.

Har fått lugnande mejl från skandinaviska institutet. Verkar som att jag har gjort helt rätt. Känns bra.

Imorrn är det val här i Amerikat. Obama och NO på prop 8. Det håller jag på.
Flyttar vidare till Julia imorrn.
Nu är det dags för mig att sova.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

Obama och no på prop 8. kunde inte hålla med mer! nu ska du prata med din syster och jag ska gå och stryka lite. du ser koncentrerad ut, haha!

2008-11-04 @ 19:12:30
Postat av: Emma

Hej Sandra! Fick precis höra från Södra Vi att du ska byta familj.. ajaj, hoppas iaf att du får en ny mkt bättre familje nu! Kul och läsa om dina snackskvällar med godis, glass och pringles -hahaha. God Bless America! Ta hand om dig! XOXOXO

2008-11-05 @ 14:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback