finally

Ikväll fick jag tag på min cc äntligen. Hon frågade varför jag inte har hört av mej, och hon sa att hon har lämnat massa meddelanden hos Julia och att hon hade skickat mejl till Julia och frågat vart jag höll hus. Varför inte skicka mejl till mej ist? Hon trodde inte att jag hade tillgång till dator...Aja, det låter ju rimligt. Hon hade haft några familjer förra veckan åt mej men hon fick ju inte tag på mej så blev inget.
Hon skulle iaf ringa imorrn bitti, förhoppningsvis hade hon någon familj åt mej då. Eftersom jag inte har nån mobil, så fick hon hemnumret där jag bor just nu. Och hon underade om jag skulle vara hemma hela tiden. Det får jag väl se, jag hoppas inte att jag är hemma 24 timmar om dygnet. Men det ville hon för annars kunde jag gå miste om familjer. Menar hon på fullaste allvar att jag ska sitta hela dagarna hemma vid telefonen.
Herregud...
Sandra

Kommentarer
Postat av: Felice

Tack! Det är ju inte Kalifornien men det känns ändå toppenbra. Hoppas du hittar familj du med snart! Re-match är ingen rolig period, usch usch!

2008-11-11 @ 15:00:36
URL: http://anderssonfelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback