familjefronten

Nu har det gått en vecka av min rematch, och då sökte jag i södra kalifornien. Just nu finns det bara 2 familjer i rematch i HELA kalifornien. En av dom är min familj jag flyttade ifrån, så är inte så troligt att jag vill byta tillbaka. Dom ska nog dra sig ur programmet för övrigt. Den andra hade 3 barn, hemmamamma, inte vad jag ville ha. Så igår gick sökningen ut till hela USA. Får hoppas på att det går bättre.
Min cc har inte hjälpt mig speciellt mycket, när jag sa att jag kanske inte har nånstans att bo efter helgen, sa hon att då är det bäst att jag börjar kolla efter flygbiljetter hem. Tack då...Skrev ett mejl till Peter på skandinaviska och han sa att han skulle berätta för hennes chef vad hon hade sagt. Organisationen ska hela tiden arbeta för att vi inte ska få åka hem efter en rematch, det ska vara det sista dom vill. Så lät det inte på henne. Många aupairer får flytta in hos sina cc´s under rematch. Inte jag tydligen. Är så trött på allting just nu. Jag ville verkligen vara kvar i Los Angeles, det är en underbar stad. Men så lär det inte bli. Hittar jag ingen annan familj i USA, kanske jag ändå kan komma tillbaka hit efter jul....Men det får bli en senare fråga.

Så nu vet ni vad som händer. Jag är iaf så otroligt tacksam för att jag får bo hos Julia och hennes lite smått galna familj. Vad hade jag gjort utan dej??
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Men fan då... att de ska vara så äckligt otrevliga lccer i USA.. man hör bara skräckhistorier!!



Vi får hoppas att du får tag i en superbra familj någon annanstans :)

2008-11-07 @ 17:41:56
Postat av: Sanna

Åh, jag kommer också antagligen att rematcha men jag är så sjuukt rädd att det inte finns några familjer som kommer höra av sig eller att man hamnar i south dakota eller så!! Så jag är faktiskt lite rädd. Speciellt när du nu säger att det bara finns två familjer i hela cali!!!!! stört ju.. LYCKA TILL, och uppdatera till mig så fort någon hör av sig så jag vet vad som finns på marknaden ;)

2008-11-07 @ 19:35:09
URL: http://sannasusa.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag håller fortfarande mina tummar för dig!

2008-11-07 @ 21:17:53
URL: http://intimacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback