cheescake factory

I fredagskväll var jag på The Cheesecake Factory för första gången, jag vet att jag är väldigt sen. Hade ätit lite middag från El Pollo Loco precis innan så var inte så hungrig, utan jag tog bara en Chocolate chipcookie dough cheescake. Urgott! Där lär jag äta fler gånger.

   

Anna & Julia, jag, The Cheescake factory


Min chocolate chipcookie dough cheesecake & mycket grädde

Orkade inte så mycket, så det som var kvar fick jag givetvis med mig hem i en box, åt det igårkväll när jag satt barnvakt. Var ännu godare då.

I fredagskväll gjorde jag och Teresa klart kakorna oxå. Det var till Tommys mammas butik. Hon har en butik som heter Two Tomatoes så vi gjorde tomatkakor såklart.


Många kakor blev det, och det där är inte alla...


Yummie!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Victoria

du har mkt fint hår tycker ja :P

hur går det med familjeletandet då?

2008-11-24 @ 19:18:01
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback