Balboa park

Idag var jag med Julia och hennes värdbarn, Annabelle och hennes värdbarn, Emelie och hennes värdbarn och en nanny och hennes värdbarn i Balboa Park. Jättemysig park, alla barnen sprang omkring och lekte, jag som inte hade nåt barn att ta hand om tog det mest lugnt och låg i solen. Var jätteskönt väder idag, det var jättevarmt, typ 30 grader, men det blåste väldigt mycket så det var inte föör varmt som det ofta är här.


Julia med sin vattenmelonglass


Min chocolatechip cookie icecream, yummie!


Balboa Park
Sandra

Kommentarer
Postat av: Victoria

hihi ja.. det är muuums :D kärlek till marabou liksom !

åh, din glass ser inte lite god ut eller !! vill ha, haha

2008-11-08 @ 09:07:13
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej Sandra! Tack för din kommentar i min blogg! Läser din blogg varje dag och håller tummarna för dig! Hoppas verkligen du hittar en familj och då en riktigt bra familj! Det är svårt det här med att vara au pair. alla förväntningar som man hade matchar inte verkligheten riktigt. Vi svenska tjejer än nog också väldigt kräsna vilket är bra! vi står på oss! Själv tror jag att jag åker hem i februari och gör det bästa av tiden här, det funkar ju det med! Men jag hoppas verkligen att du får känna på mer av att vara au pair. som sagt, jag håller tummarna och följer dig! Lycka till!! kram1!!

2008-11-09 @ 00:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback