svensk julmarknad

Nu sitter jag här klar och väntar på Kattis hon försov sig som vanligt. Vi ska åka på den svenska julmarknaden, det ska bli så mysigt. Sen blir det nog Marina del Rey och Cheesecake factory där. Yummie.

Igårkväll blev det Hollywood, foten pallade. Vi gick till Les Deux först men det va nåt privat födelsedagsparty där så gick inte att komma in. Fick se 4 kändisar iaf...Vilka skriver jag ikväll, damn vilken cliffhanger. Vi gick till Opera ist, kom in direkt. Mer utförlig beskrivning av kvällen får ni ikväll...

Men en sak vet jag iaf, jag vill att dom ska skicka mitt Californiska körkort för på den bilden ser jag ut som jag iaf. Det gör jag inte på mitt svenska körkort.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback