suuuuune

10 December - JULSPELET
- Ehm hejsan Helena
- Hej
- Hej, hur har, där micken, hur har repetitionerna av årets julspel eh eh gått?
- Joo bra
- Hur går det för Sune? Är han en talang?
- Han är en talang

11 December - VARUHUSET
- Men vad gör ni här? Stick!
- Du grabben, vad jobbar du med?
- Jag är springpojke
- Ha, då kan väl du springa härifrån då!
- Men Sune!
- Tyst med dig andra Anna, jag vill ha tillbaka min gamla storasyster
- Men snälla Sune, vad är det?
- Ha, försök inte med låtsas snällhet, det funkar inte med mig. Förstår du, för jag är val, va, valsinerad mot det. Fattar du!?
- Haha, jag är också valskinerad, så det så.
- Come on!
- Backa backa
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback