seg

7 December - JULBORDET
- Det är till vår hund tänkte jag, han äter så gräsligt.
- Vi har väl ingen hund?
- Håkan, har inte vi hund? Vi har väl alltid haft hund. Han ligger ute i bilen stackarn. Tyst Buster vi kommer....snart.

8 December - Partyt
- Jag ska se på julkalendern!
- Vad gör du?
- Jag måste se på alla avsnitt för annars vet jag inte vilken lucka jag ska öppna, för det har mamma sagt. Och pappa oxå för den delen!

9 December - ROLLEN
- Jag ska bli: Å-S-N-E-B-A-K-D-E-L, åsnebakdel...ÅSNEBAKDEL!
- Haha, Sune ska va åsnearsel!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHA. åsnebakdel, ÅSNEBAKDEL!? sååå klockren.

2008-12-10 @ 00:41:34
Postat av: Anna

oj, såg inte den om hunden först! hahaha, igen. jag dör. det finns ingen, INGEN som Rudolf Andersson. älskar den mannen!

2008-12-10 @ 00:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback