opera

I lördags var jag barnvakt lite på kvällen sen kom Kattis till mig, vi gjorde oss iordning här och åkte sen iväg in till Hollywood. Vi letade parkering ett tag, vi fick till slut ställa oss på valet för 15 dollar. Gick till Les Deux igen, var så himla bra förra veckan. Vi stod utanför länge, var så himla mycket folk och vi fick reda på att det var ett födelsedagsparty där, gick inte komma in. Men under tiden vi stod där fick vi iaf se Wilmer Valderrama gå in, Jesse McCartney med en paparazzi efter sig, och dom 2 blonda tjejerna Kimberley och Ashley i Pussycat Dolls. Så det gjorde ju att vi inte stod där i onödan.


Kattis med sitt röda läppstift


Jag i bilen på väg till Hollywood


Åkte förbi en Hummer stretch limo


Vi prövade ist att gå till Opera. Där kom vi in direkt, fast vakten trodde inte det var jag på mitt körkort, och han trodde Kattis leg va falskt, men vi kom in för att vi var så söta sa han. Pust. Fick några biljetter så vi kom in gratis kostade egentligen 20 dollar. Inredningen där inne var sjukt cool. Man kunde bara gå runt och titta på allt, päls på väggarna, konstiga glasfomationer i taken. Musiken där var inte jättebra, och massa konstiga människor var det där inne, alla skulle dansa med oss, men vi hittade 2 killar som skyddade oss från alla wackos.
Ni som har sett på det The Hills vet ju att det var där i avsnittet "One night at the opera" som Stephanie Pratt kom fram till Lauren, Audrina och Brody och skällde på dom. Kollade på det avsnittet igår och jag kände igen mig, kuul. Det var där som Justin kysste en rödhårig tjej vid baren oxå. Då har man varit där...
Blev en In N Out cheeseburgare efter med.


Inne på Opera


Kattis blev djurisk med all päls i närheten



   
Pussycat Dolls, Jesse McCartney, Wilmer Valderrama


Sandra

Kommentarer
Postat av: Amina

Jag vet faktiskt inte om jag ska vara helt ärlig...Vad dum jag känner mig nu haha!

Jag har köpt dvder från USA innan och på alla psp(Det är min one and only dvd-spelare...) och Xbox funkar dem, min dator är inställd så att den spelar amerikanska dvder.

De flesta nya dvd-spelare har regionfritt tror jag!



men ja OC för 800, billigt billigt!



Hur länge har du varit i LA?

2008-12-09 @ 05:11:34
URL: http://aminatheresa.blogg.se/
Postat av: Felice

Hej! Hur går det med re-matchningen? Inga nya familjer? Hade varit tråkigt om du fick åka hem!

2008-12-09 @ 05:17:07
URL: http://anderssonfelice.blogg.se/
Postat av: kattis

haha jag ska aldrig sminka mig som en hora igen...

2008-12-09 @ 07:46:54
URL: http://hurrayforla.blogspot.com
Postat av: Tessan

Heeej gumman! Jag ville bara säga att jag är hemam nu för gott! Har inte vetlat skriva något i bloggen för INGEN visste att jag skulle komma hem! Har varit hur kul som helst att bara överraska alla mina vänner :)! Hur går det för dig nu och allt? MAila mig på facebook och berätta hur det går!

pusss!!

2009-01-17 @ 08:58:20
URL: http://theresegyllenberg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Gud vad jag avundas dig,vill oxå bo i Usa..Har du sprungit på fler kändisar??Zac efron e min favvis

2010-01-15 @ 23:33:00
URL: http://alexandraljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback