nervöst

17 December - FARMOR OCH FARFAR
- Ta en potatis, otacksamma barnbarn.

Imorn bär det av hemåt. Mitt flyg går ifrån LAX 9.30, kommer till New York 5.55, måste byta flygplats som jag ännu inte vet hur jag ska göra, i värsta fall får jag ta taxi, punga ut med 80 dollar på det. Sen går flyget 9.35, och jag landar på Arlanda i Stockholm fredag 11.05. Pappa kommer förhoppningsvis och hämtar upp mig där, får se om jag kommer dit först bara.
Eftersom det är 2 olika flygbolag måste jag checka in väskan på båda ställena.
Jag tror inte jag kommer hinna tyvärr. Det är lungt för mig, bara dom bokar in mej på ett senare plan gratis. Är så nervös, jag är inte så van vid att flyga, har bara flugit typ 4 gånger. Aja, det får gå som det går, sa till mamma att jag kanske får fira jul i New York med dom hemlösa ist, det blir ju en upplevelse.

Wish me luck!

Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till! Och hälsa Sverige :)

2008-12-18 @ 02:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback