mail

Idag skjutsade jag Matilda till Van Nuys flyplats, hon ska åka till NY, lite avis man är, kan tänka mej att NY är väldigt mysigt  nu när det börjar närma sig jul, är ju lite mer julkänsla där borta än här. Här går man ju runt i solglasögon och t-shirt. Efter det drog jag till Ross. Men det va ingen rolig butik, usch, orka leta bland allt huller om buller, nää, åkte ist till Target skulle kolla upp regionen på OC boxen. Det var region 1. Vilket betyder att om jag ska kunna titta på den när jag kommer hem, så måste jag ha en regionsfri dvd. Har vi det?? Är dom mycket dyrare är region 2 dvder?? Åhh vad jag får cravings efter den boxen.

Sen åkte jag hem och va får jag ser, det ligger ett stort paket i postlådan. ÄNTLIGEN! Mamma & pappa skickade ett paket förra måndagen. Det har alltså nästan tagit 2 veckor, vi trodde att det hade kommit bort. Förresten mamma: Du hade inte skrivit USA längst ner haha...Jaja, den som väntar på nåt gott. Post är typ det bästa som finns.


Något trasigt, eller om dom har öppnat det i tullen.


Mamma vet vad jag vill ha: 2 Se & Hör, Solo, Glamour, Söndag, Fredag, Apotekets hudsalva och JULESKUM!


Btw: I onsdags när vi var på Keane och Sebastien Tellier, utanför klubben så var LeeLee Sobieski där. Kände igen henne så väl, men kunde inte komma på vad hon har varit med i, men när jag kom hem var jag bara tvungen att googla...fast jag visste ju inte riktigt vad jag skulle googla på. Trodde först att hon var med i She´s all that, men nää, sökte på Never Been Kissed och där spelade hon Drew Barrymores kompis. Hon har varit med i Eyes Wide Shut och Here on earth oxå.




Leelee i Never Been kissed
Sandra

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Usch låter inte alls kul med rematch. Jag önskar att alla skulle slippa det, men ibland kan det vara bra också.

Jag är glad över att det har gått så bra för mig, trots allt som har hänt i familjen med skilsmässa, begravning osv.



Jag hoppas att du hittar en familj iaf, och att du slipper åka hem till Sverige bara för det.

Är det någon som har hört av sig än?

Hur är familjen emot dig nu när ni är i rematch?



Haha det tog nog 2 veckor för att de inte stod USA på paketet. Men paket är nog det bästa som finns här i USA tror jag.



Kram!!

2008-12-06 @ 00:09:21
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: ems

Jag tror att man alltid kan se dvderna på datorn, då man kan ställa in vilken region som helst. Min mor och far köpte hem några filmer nämligen och de har jag kunnat se på datorn! Stoppar man in skivan och väljer att spela upp den i windows media player säger den alltid till att man ska ändra regionen till 1! :)

2008-12-06 @ 12:23:50
URL: http://rushhour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback