julstämmning

Hittade Mysteriet på greveholm oxå, så nu är det precis som hemma...

3 December - TJEJGREJ
- Det är inte jag som ska ha den, det ska bli en julklapp....AAAAAAHHHHHH!


Idag åkte jag till Target, mötte upp Julia, Mariana och Annabelle där. Sen åkte vi vidare till en liten söt butik, kan inte riktigt berätta vad för butik, för jag köpte en julklapp där till nån som läser bloggen. Så japp nu var första julklappen inhandlad.

Nu ska jag bara kolla svt julkalendern oxå, sen skajag duscha för ikväll ska Matilda och jag in till Hollywood. Keane ska göra en liten konsert för Jimmy Kimmel show. Det blir nog trevligt. Kanske får dra på mig jackan för första gången sen jag kom till LA. Ser nästan fram emot det.

En video med Keane - Everybody´s changing. Grymt bra låt!

Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad härligt med julkalender! Jag håller med dig om att Mysteriet på Greveholm är den bästa, alla kategorier :)



Har du fått nåt mail än förresten?

2008-12-04 @ 16:55:55
Postat av: Terese

Keane - love them!

2008-12-04 @ 21:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback