julfint!

I förrgår åkte vi och köpte julgran, på kvällen klädde vi den oxå.Teresa har tom lagt under några julklappar. Vi har för övrigt en julgran utan ass. (internskämt, vilket är ganska konstigt eftersom det bara är jag utav oss som skämtar om det som läser min blogg, jaja, jag får skratta med mig själv) Det blev en härligt fin amerikansk julgran med massa ljus och prydnader. Teresa köper en ny julgrej att hänga i granen varje år, detta år blev det en cupcake från Juicy Couture.
Jag fick äran att tända det andra ljuset oxå. Dom sa att det kommer dom att fortsätta med framöver, dom tycker det är en mysigt tradition med advent.


Granen!


Jag framför granen

Imorse åkte jag till Balboa Park för en morgonprommis med Julia och Emelie, härligt, det var jättevarmt idag. Sen åkte vi till Encino för lite frozen yogurt. Låg ute och solade lite sen. Ikväll ska jag börja dekorera kakor. Jag gjorde 8 kakdegar igår, sen bakade jag ut alla. Och idag ska jag börja dekorera, tur för Teresa att hon har mig. Det är för julpresentkorgar till alla deras stora kunder.


Ser det gott ut? Det var det. Frozen yogurt med blåbär och white chocolate chips.

Igår när jag gick på Ventura från bilen till Sprintbutiken  så gick jag förbi en resturang med namnet:


ALCAZAR!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback