it´s time

Min sista kväll i LA på ett tag. Åkte till mallet och tog take out på Panda Express, finns det nån godare kinamat. Chow mein och orange chicken, det gör gott för magen. Sen har jag packat, druckit glögg, ätit pepparkakor. Kattis kom hit en sväng och tog farväl, vi tittade på Victorias Secret showen. Nu tror jag det börjar bli dags för sängen. Ska bara kollar klart på Dirty Sexy Money, det är så grymt bra, och man ser det på ett helt annat sätt när man har varit runt i alla rummen. Förresten så åkte Teresa och Tommy till en restaurang igårkväll och där var Donald Sutherland och vinnaren i Biggest looser.
Vet fortfarande inte hur jag gör imorrn, kanske tar taxi och hoppas att taxicahffisen kör som bara den. Känner inte för att byta en massa bussar & subway alldeles ensam i New York.

Fick en julklapp av familjen förut oxå, men jag ska öppa den på julafton. Och jag har lagt julklappar till dom under deras gran. Sa hej då till Jake förut, kommer sakna honom, nu har han börjat vänja sig vid mej, det tog ett tag men till slut så.

Nu blir det inget mer blogginlägg förns jag är hemma tror jag, om det inte blir så att jag blir kvar i New York ett tag, vilket är ganska troligt :)

BTW: Det snöar tydligen i Los Angeles, och häromdan var det jordbävning i Skåne?! Vad händer med jorden egentligen.

Snart ses vi mina älskade vänner och familj :D wiiiee.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring Jfk flygplats sa hjalper dom dig att boka.

2008-12-18 @ 21:08:12
URL: http://thejls.blogg.se/
Postat av: Amina

Var ska du?ska du stanna hemma eller...?

2008-12-19 @ 12:52:21
URL: http://aminatheresa.blogg.se/
Postat av: Marie

Hoppas du kom hem ordentligt och att du slapp undan all snö som just nu kommer ner på oss på östkusten :)

2008-12-20 @ 00:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback