I´m leaving LA

Då var det bokat och klart. På torsdag flyger jag hem till Sverige, kommer till Arlanda på fredag. Jag ska fira jul med min familj i Rumskulla! Kan det bli bättre? Men jag är inte hemma för alltid, när det nya året kommer, åker jag tillbaka till Los Angeles.  Finns inget ställe som LA, och jag ska tillbaka, jag är så glad.

Nu blir det seriös julklappshandling, har redan köpt några till min systersöner, mamma och mig själv. I år har jag inte hunnit/orkat skriva nån önskelista. Jag brukar alltid ha en lång önskelista klar redan i november, men det är mycket som är annorlunda detta år. Ingen önskelista, inte mammas paketkalender (fått nöja mig med min egen). Och jag har fått uppgifter om hemifrån att vi inte ska ha nån gran på övervåning??!! Vi har alltid, alltid så länge jag kan minnas haft 2 granar, en uppe som är lite finare, med ljus, kulor och småsaker. Och en i källaren med massa grejer i granen, allt vi kan hitta, massa gamla saker. Och eftersom vi inte har nån gran uppe, kommer vi inte få nån julklapp på morgonen under den granen. Och så har familjen lottat så alla ger bara julklappar till 2 personer var, förut har alla köpt till alla. Jag kommer nog iofs köpa till alla iaf, jag är inte med på eran dumma lottning! 

Så familjen: Nu är det bäst att ni börjar köpa julklappar till mej, cause I´ll be home for christmas!

Jag är redan stoked inför juldan, vart har folket där hemma tänkte gå i år? Harrys, pumpen, metro? Nåja, vad är väl en kväll på Harrys jämfört med Les Deux i Hollywood.

Mia: Ska vi säga 11 på vanliga stället den 24 december?? :)

Wiiieee, åhh det ska bli så kul och komma hem, speciellt när jag vet att jag kommer tillbaka. Saknar min familj och mina vänner så mycket!! Det hoppas jag ni vet, men nu är det inte lång tid kvar tills vi ses igen. Undrar vad Hampus säger när han får se mig på riktigt, inte i datorn längre.Jag kommer krama ihjäl honom. Jag saknar mina pojkar så mycket! Det ska bli så kul och få fira jul med dom, Hampus som frågar efter tomten ofta, att han ska komma med paket till honom och bebisen.

Är det nåt ni vill att jag ska köpa med hem? Beställ det nu isf, för på torsdag bär det av!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Magda

Åh, va glad jag blir. Då får vi hoppas att pojkarnas paket hinner komma så får du ta med det hem igen...

Puss o kram.

2008-12-16 @ 08:58:43
Postat av: Marie

Vad tråkigt att det inte blev något med familjen :( Hoppas du får en bra jul hemma och att du kommer tillbaka snart! KRAM

2008-12-16 @ 15:23:24
Postat av: malin

hej!

tänkte bara fråga vilken hemsida du gick in på för att skaffa aupir-plats?

vore bra om du ville skicka adressen till min mail, då jag gärna vill leta aupairplatser på ett seriöst ställe/bolag.

tack på förhand!

/malin

2008-12-16 @ 17:58:54
Postat av: Victoria

ahh okej..

va ska du hitta på i LA framöver nu då? =)

2008-12-16 @ 18:20:34
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback