Holly´s

Här får ni se vad jag handlade på IKEA. Där kan man spendera pengar alltså. Vi åt middag där med, köttbullar såklart. Jag sa att jag ville ha meatballs. Swedish? Frågar gubben då. Nää jag vill ha ukrainska köttbullar, skulle jag kunna få det?? Klart jag ska ha swedish meatballs, vad tror han??


Glögg, must, papparkakor, Marabou choklad, dajm, rullar och chips!


Köpte en lite påse till min inköp

När jag kom hem gjorde jag mig iordning, åkte till Tess i Santa Monica. Louise åker hem på måndag så det här är hennes sista helg här i LA. Vi åkte till en hotellbar och drack en Cosmopolitan mötte upp Jennifer och 2 killar. Sen drog vi vidare till Holly´s. Jättebra musik, så Kattis och jag dansade hela kvällen igen. Till slut var det bara vi kvar av oss som kom dit tillsammans. Hittade efter mycket om och men Tess. Jag blev trampad på foten av en bitch med hennes high heels. Det svullnade upp direkt, och idag har jag jätteont i foten.

Det ryktas om Hollywood ikväll, får se om foten pallar med.


Kattis i hotellbaren


Jag med min Cosmo


Tess, jag och Kattis


Glada tjejer på dansgolvet


Här har jag försökt ta kort på min svullna fot!


Utanför stället fick vi se att det stod GRATIS på tidninghållaren.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Magda

Ikeainköpen så ju gott ut. Glögg o pepparkakor i dag på 2:a advent kanske. Men aj, foten såg inte så bra ut.

Kram.

2008-12-07 @ 12:28:16
Postat av: Anonym

Så patriotisk man blir när man är utomlands.

De är ju konstigt.

Har du de bra annars där borta i staterna. Jag frågade Jonas om jag fick hänga med om han skulle hälsa på dig.

2008-12-16 @ 22:19:06
URL: http://www.anemyr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback