....

14 December - JULBAKET
- Varför skriver du på H på den där grisen?
- Därför att den heter Ho, ho....Holger.
- Jaha
- Varför skriver du S på den där fula getabocken?
- Därför att det heter Su, Su...Sigurd!
- Tror jag inte ett ögonblick på!

15 December - PULKAPAPPA
- Bjällerklang, bjällerkrang, tralalala!

16 December - JULSTÄDNING
- Undra vad det är på tv nu
- Fråga ljushuvudet där borta
- Nu är det rapport, Dara ta taraaa

Idag har jag handlat julklappar, det var fort avklarat, köpte nåt i nästan varje butik jag gick in i. Ni som nånsin har varit inne i en Abercrombie & Fitch butik, vet att dom alltid spelar väldigt hög musik där inne, idag när jag gick in spelade dom BWO- Chariots of fire. Då blev man stolt, när jag var i Sprint butiken förra veckan, spelades September, härligt.

Någon från New York som läser bloggen? Som kanske har en aning om bästa sättet att ta sig från JFK flygplatsen till Newark flygplats, buss, taxi?
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Buss dom har jatte smidiga bussforbindelser har gjort det flera ggr ska kolla om jag har addresen nagonstans annars kan du ju alltid googla det:)

Hur e det annars med dig? kamz

2008-12-17 @ 04:07:17
URL: http://thejls.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad roligt att vi ses till jul, men antar att det bara blir en kort visit ;) Njut av sista tiden nu innan du åker hem. så SES VI SNAAART!!

Kramar Emlan

2008-12-17 @ 08:25:20
Postat av: Johanna

vad kul att du får fira jul hemma! speciellt när du vet att du kommer tillbaka! :) Kolla JFK:s hemsida! Där står nog olika sorters transit. Borde iaf gå subway från JFK till New York och att du från New York kanske får kosta på dig en taxiresa till Newark.



Om du inte fattar subway systemet eller annat, hör av dig till mig igen bara! Har hunnit lära mig allt det nu! haha :)



Annars lycka till med resan hem och ha en good juul!

2008-12-17 @ 20:22:42
URL: http://johannajorgensen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du kan ta tunnelbana fran JFK till Penn station (manhattan), darifran gar det tag till Newark som tar ca 15 minuter. (jag tog det taget flera ganger i vecka innan nar jag bodde i NJ)



trevlig resa hem!! kram

2008-12-18 @ 18:58:35
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback