ärenderunda

Idag bad Teresa mig att göra lite ärenden åt företaget. Först åkte jag till Burbank och hämtade riktningar och en check. Sen åkte jag till Woodland Hills och lämnade andra ritningar. Sen åkte jag till Encino, skulle lämna in min telefon för den la av när jag tappade den i golvet. Blev hjälpt av en jättesöt kille....det skulle ta 25 minuter så jag gick till Starbucks och köpte mig en chai. Gick tillbaka men det var inte klar så väntade säkert 45 minuter. Och överallt där jag skulle åka under dagen så var det trafik, det va olyckor, nedfallna träd och grejer, så jag var borta ungefär 4 timmar haha. Teresa och Tommy hade slagit vad, Tommy trodde inte jag skulle va hemma innan 8. Men jag kom vid 7.

Har seriösa planer på att slänga mobilen i golvet igen, bara för att ha en anledning till att träffa Justin igen, han heter så, the love of my life på Sprint i Encino. Ska förresten träffa en familj i Encino på måndag, det blir nog min sista chans här i Amerikat. Flyttar jag till Encino vet jag vart jag kommer hänga om dagarna...Sprintbutiken på Ventura, det är där det händer.
Nu är det läggdags för mig, ska läsa min Solo innan jag somnar.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Varför ser du en snygging för? Här i Boston finns det ingen snygg grabb alls... helt ledsen blir jag!

2008-12-10 @ 14:42:49
Postat av: kattis

ojoj jag träffade också the love of my life igår! likaså tess :)

love is in the aaiiir!

2008-12-10 @ 18:52:43
URL: http://hurrayforla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback