tired

E så trött idag. I måndags var vi ju som sagt på Vickan. Vi dansade hela kvällen så orkade bara va ute till efter 2, galet roligt va det iaf! Igår blev det lite spontant genrep för nya showen på Golden Hits. Gryymt bra, dom är såå duktiga, vi fick tom in en efterrätt (även att vi inte skulle äta), gud så gott det va, har bilder, kommer upp när jag har kommit hem från huvudstaden, får se när det blir.

Har fått en ny ds-158 utskrivet men det fanns massa rader på en fråga där jag behövde fler rader så måste skriva ut en ny. Får väl åka till biblioteket eller nåt. Ska nog träffa Becca idag, hon kanske kan skriva ut.

Ska bli så skönt när det är över med alla papper, vilket förhoppningsvis är imorrn.Tänk om något är fel och jag inte får visumet då ska jag personligen stämma amerikanska ambassaden!

Bara hälsoundersökningen kvar då...

Nää, nu funtar jag på frukost, drömde förresten om ormar inatt, vi hade massa i trädgården, stora och tjocka va dom, låg i stora ormhögar...
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda Wessén

Hej!:) Ser att du ska åka iväg som au pair!:) Det ska jag också!

2008-08-27 @ 23:40:25
URL: http://lindawessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback