Pics!

Jobbade sista dan med Agneta idag vi har haft väldigt kul faktiskt! Imorrn kommer en annan dam, har bara 2 dagar kvar, sen ska jag börja min efterlängtade semester! Åker till Sthlm, söndag eller måndag, kanske blir att åka Lexus upp... Ska sova hos min fina Josefine, träffa Becci, Ida, Phille, Faxander kanske me. Och några till..Tänkte stanna hela veckan, har inte varit där sen jag flyttade därifrån, känna på stadspulsen lite igen, har saknat det! 



The Hills tittade jag på igår, äääntligen har säsong 4 börjat! Kan inte förstå att jag kommer bo där om några veckor...Kommer ha en halvmil in till Hollywood. Les Deux here I come.

Här kommer några utlovade bilder från i lördags. Blev avskedfest för Tessan visste inte att det var det, men hade iaf med en liten present. Oreos, kex dom äter i USA :)



Tessan fick en bild på henne och Emlan, fiiin!





Jag och Emlan



Jag och Ella



Vi som åker till andra sidan atlanten
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback