Ambassaden

Imorse var jag på amerikanska ambassaden för att fixa mitt visum. Blev inte klar med alla papper förns imorse, hade ju skrivit fel på flera, så sista skrev jag ut precis innan jag skulle åka och fick fylla i det på tunnelbanan. Fick stå ute i regnet i en timme, och sen lämna ifrån mej mobil och ipod och min lilla armékniv som jag alltid har i väskan för att det finns en liten sax på den :) När jag hämtade ut det skrattade vakten på mej och tittade på kniven :)

Intervju gick på 1 minut, tjejen jag pratade med sa att hon va uppväxt utanför studio city där jag ska bo, hon hoppades att jag gillade sol för jag skulle få mycket mer sol där borta är här hemma.

Känns skönt att det är avklarat, skulle få hem visumet på onsdag. Nu är det bara undersökningen kvar, hoppas jag kan få den tiden samma dag som jag ska till käk i lkpg.


Har fått reda på att än så länge är vi 5 tjejer som åker med skandinaviska från arlanda 6/10. Så himla roligt, har redan pratat med flera av dom. Känns att det börjar bli på allvar nu. I´m longing...

Va hos Becci igår, fick mysa i hennes underbara lägenhet. Vi pärlade vänskapsarmband, har kort, lägger upp bilder när jag kommer hem.

Idag köpte jag en pippi longstocking bok till tvillingarna. Har två sverigedressar oxå sedan innan som dom ska få när jag kommer dit.

Senare idag ska jag till Duvnäs och hälsa på min förra värdfamilj, ska bli så kul och träffa pojkarna, dom har säkert växt massa!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback