3 år

Jag har firat mina 3 år i Marbella med en lägenhetsflytt. Har gått väldigt fort, gick på visning i fredags och skrev på kontrakt och flytttade in igår. Min nya lägenhet är helt fantastisk, just nu ser det ut som ett stort bombnedslag för Viv som hjälpte mig flytta och jag bara ställde in allting i vardagsrummet, tog mig 10 minuter och hitta mina flingor imorse.
Har flyttat till en tvåa bara ett stenkast ifrån min gamla lägenhet och jag är förälskad. Ska ta bilder så ni får se den men bilder gör den inte rättvisa. Imorrn blir det Ikea med Lotta :)
Sandra

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Kul, grattis till nytt boende!

2012-04-20 @ 14:29:21
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback