back on track

Nu har jag haft semester och hunnit borja jobba igen. Semestern var valbehovlig, jag gjorde ungefar... INGENTING! Och det var precis vad jag ville, kunna vakna utan vackarklocka, slippa laga mat, bara hanga, titta pa tv (ni som kanner mig vet att jag brukade vara en tv junkie utan dess like, tvn var min basta van, nu ser jag ALDRIG pa tv langre) lasa tidningar, bocker. Strackkollade Svenska Hollywoodfruar, forra sasongen, och blev pa nytt kar i mitt alskade Los Angeles, min karlek for den staden kommer aldrig falna.
Akte till Liseberg en dag med lillebror, mamma och pappa, kunde jag skulle jag typ bo dar, fantastiskt litet stalle pa jorden. Sista helgen halsade jag pa broren och svagerskan i Malmo, antligen fick jag se deras sota hus. Efter en ganska hemsk flygresa tillbaka (otroligt politiskt inkorrekt kommentar, men borde man inte kunna ge lite lugnande/somnmedel at alla bebisar pa flyg?) till varmen var jag hemma igen. Och borjat mitt nyttiga liv, traning och nyttigare mat. Beach 2012 has begun!

Kanner pa mig att det har kommer bli en bra höst...
Sandra

Kommentarer
Postat av: susanna

hej! tror att jag kanske försökt ta kontakt med dig tidigare, men jag gör ett nytt försök (;

jag har anlänt till marbella, för att vara aupair här.. livet känns ju okej, men har inte träffat några folk än.. tänkte börja gymma och liknande, du verkar göra det tex? vart är du någonstans då? vore riktigt kul om du svarade så kanske vi kan mötas upp ngn gång och typ.. ta en kaffe eller bara vad som helst.. :) förövrigt är jag 21 år och ja, jag anlände hit för typ 3 dagar sedan och får se hur länga jag blir kvar, minst 4 månader i alla fal.. :) / susanna

2011-09-12 @ 21:51:56
Postat av: Sofia Berg

Hej där! Har en fråga då jag såg att du har bott/bor i Spanien?! Hur länge har du gjort det för det första?

2011-09-17 @ 12:39:43
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se/
Postat av: Sofia Berg

Okej. I Marbella hela tiden elleR?? Vad gör du nu då och vad har du gjort? JAg har bott 1 år! :)

2011-09-17 @ 22:17:48
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se/
Postat av: Pernilla-alias Buba

Ja, Liseberg är fina grejer! Är ju född och uppvuxen i Göteborg så där har man spenderat mycket tid!

Härligt att du redan börjat Beach 2012-projektet ;)

2011-09-18 @ 21:33:45
URL: http://frombubawithlove.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud va kul... världen är allt liten.. letade efter lite venskar nere i Marbella som har bloggar så hittade jag dig! Vi har ju festat loss på både whiteparty och Suite tillsammans.



Kul att du oxå har en blogg.. ses väl ute i vimmlet snart igen ;)

KRAM

2011-09-21 @ 11:25:23
URL: http://miccawhite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback