ledig dag?!

Igar var det helgdag har i Spanien, men som vanligt med 3 jobb ar man sallan ledig. Tog igen en massa pa kontoret sa jobbade dar hela dagen. Efter jobbt tog min kollega Maria och jag en promenad pa strandpromenaden. Vi har fantastiskt vader just nu, man ska inte klaga, runt 27 grader om dagarna, rena rama svenska sommaren och jag njuter sa mycket jag kan! Det har ar verkligen ingen dum plats att bo pa.
I lordags efter jobbet borjade jag operation malning hemma hos mej. Jag som aldrig malat nat i hela mitt liv (forutom teckningar) satte igang direkt med roller och pensel. Malar om nagra skapsluckor och dorrar, sondagmorgon tog dock fargen slut sa har inte kunnat slutfora operationen, meeen far jag saga det sjalv ar jag ganska stolt an sa lange.
I sondags kvall fick jag fruktansvart ont i nacken, min nacke har matt bra dom senaste aren, visst jag kan bli stel och har ju aldrig kunnat vrida sa mycket pa huvudet  men inte som det var forut, da jag at medicin varje dag och provade allt fran bad, varmedynor, tens apparat med elektriska stotar och jag vet inte allt. Jag hade glomt bort hur otroligt jobbigt det var och ha sa ont, nu blev jag pamind och det satt i i typ 2 dagar. Varje stund jag kunde lag jag pa min spikkudde och igar var det ok igen, oj va mycket energi det tar och ha sa ont hela dagarna.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback