semester

Snart ar semestern slut for mamma. Imorrn bitti aker hon hem. Vi har haft en jattebra vecka, jag har haft lite ledigt fran alla jobben, men sa trott jag har varit. Nar man jobbar sa gar allt i ett och man hinner inte slappna av eller kanna efter hur trott man ar. I helgen hade jag 3 dagar ledigt, har jag inte haft sen i julas. Sa vi har bara slappat pa stranden hela helgen, jag var otroligt orutinerad och brande mig i fredags, mamma oxa, men det hade gatt over till pa lordagen for mig.
Jag som skulle ha detox och bli fit till The White party nasta vecka blev svart da mamma tog med sig alla svenska godisnyheter, kexchoklad med blabar, polly med sommarbar, marabou med not och marang, och massa losgodis!

Pa torsdag kommer nasta gang, syster med familj!

Och Eurovision gick ju sa bra, basta svenska resultatet sen vi vann 1999!! Eric Saade in my heart!
Sandra

Kommentarer
Postat av: linda

vad kul att ni har haft det mysigt! skönt att ni fått lite tid tillsammas okså! sötisar!



vad är det för white party du ska göra dig fit till? Du är ju fit!!!

2011-05-17 @ 10:35:19
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback