Sommarsallad

Jag forsoker lagga om mina kostvanor lite just nu, nar det ar dags for mig att ata lunch ar jag sa hungrig sa det behover ga fort, och da blir det oftast pasta och nan tonfisksas. Mamma brukade gora en tonfisksas, den sasen har jag utvecklat till sakert over 10 olika saser. Jag har ingen inspiration, och sa ska det som sagt garna ga fort, och det ar sjukt trakigt att bara laga at en person. Men skam den som ger sig, har surfat runt pa en massa matbloggar idag, och jag kanner mig redan mycket mer inspirerad. Sa dagens lunch blev en valdigt god sommarsallad. Till middag blev det tacos, en klassiker!

Sallad
Tomat
Gurka
Kyckling
Annanas
Cesardressing
Riven ost
Brod med soltorkade tomater, svarta oliver och örter

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback