sommarsverige

Jag har bokat biljetter hem till Sverige. I mitten pa augusti kommer jag hem i 2 veckor!! Ska bli underbart och fa semester, bara gora ingenting, ata mammas mat, umgas med familj och vanner. Sista helgen aker jag ner till Malmo for att se brors och flickvannens hus och dom saklart, langtar redan! Men forst ska jag ha Rebecca har ett tag och sen kanske Kattis min underbara aupairkompis som jag traffade i LA kommer hit over en helg.  

Igar glomde jag forovrigt min iphone pa jobbet, marker det nar jag redan star vid busshallplatsen for att aka hem, och nasta buss gar inte forns mer an en timme senare. Fick leva hela dagen igar utan mobil, och imorse utan vackarklocka?! Vilket gjorde att jag som ar ett kontrollfreak vaknade med jamna mellanrum hela natten from kl 2. Idag aker telefonen med mig hem!!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback