ny vecka

Nu ar det juli, och som alltid sa fort det blir 1 juli fylls Marbella av turister, turister som gor att bussarna blir sena. Om dom ens kommer alls. I fredags bytte dom for ovrigt tidtabellerna till sommartiderna. Utan att satta upp dom nya tabellerna, sa jag och nagra till blev strandsatta i Banus nar vi skulle till jobbet, dock kom min snalla chef och hamtade oss allihopa. Sa Spanien att byta tider utan att saga till, skulle aldrig handa i Sverige!
Igar nar jag hade min lediga dag och hade velat spendera den vid poolen var det saklart molnigt, dock vaknade jag utvilad kl 9 pa morgonen och gick ut pa en powerwalk/jogg pa strandpromenaden.

Pa lordag far jag besok av min underbaraste Rebecca!! Ar sa stolt over att hon vagar komma hit alldeles sjalv! Stannar till pa torsdag nasta vecka, vi ska ha sa kul, har redan en massa bus planerat! Hon ar en av dom dar kompisarna som man inte behover prata med varje dag, det kanns som om det var igar vi sags anda, tror dock det var snarare 1,5 ar sen om inte mer sen vi sags. Men med Rebecca spelar det ingen roll!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ÅH, fina du! längtar så himla mycket. :)

2011-07-06 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback