I will be popular and dance alone in the club!

I veckan har jag fatt ett till jobb, sa nu jobbar jag pa 3 olika stallen mer an heltid, 2 kontor och en butik. Trivs jattebra och nu har jag inte mycket till fritid sa jag far ta vara pa den lilla tid jag far. Vi har haft sommarvader har hela veckan, blev utgang i lordags och igar la jag mig pa stranden i nagra timmar, kanns lite fel att ga all in med bikini i februari, sa blev jeansshorts och bh, underbart!
Vet inte hur jag ska kunna flytta till Sverige igen, man blir sa bortskamd har nere. Inte konstigt att folk ar gladare och mer avslappnade har med sol nastan aret om, skulle inte klara av morker och gratt trist vader 8 mander om aret igen. Man mar sa mycket battre nar det ar solsken nar man vaknar.
Idag ar en helgdag har i Andalucia sa mitt maklarkontor ar stangt men jag jobbar i butiken, ingen vila ingen ro.

Jag hade tankt att aka hem ett tag i borjan pa april nar systern min fyller 30 ar, men eftersom jag precis borjat ett nytt jobb kommer det nog inte bli sa, sa vill ni traffa mej ar det bast ni kollar biljetter ner hit :)

Annars foljer jag Melodfifestivalen sa mycket jag kan, mina favoriter i finalen an sa lange ar Danny och Eric Saade, i lordags skulle Love Generation gatt vidare. Snalla rosta vidare dom i andra chansen pa lordag! Da kan vem som helst av dom 3 vinna finalen och jag ar nojd! I ar blir andra gangen sedan 2003 som jag inte ar pa plats pa nagon av deltavlingarna eller finalen, det kanns i hjartat ska jag saga er, far se om jag kan fa ihop nat litet svenskgang har och kolla finalen med.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!

Jag hamnade på din blogg när jag kollade rundor och planerade min sommar. Jag tar studenten i Juni och vill efter det ut i världen. Börjar plugga till hösten men skulle ändå vilja trycka in en jobbsommar utomlands. Har varit i Marbella (Puerto Banùs) flera somrar och älskar det! Har du några tips på var man kan söka jobb hemifrån? Hotell? Restauranger? Café? Familj som behöver au pair? Något sommarprogram för ungdomar? Anything! Vill bara komma iväg :D



Tack för hjälpen!

2011-03-06 @ 15:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback