nice helg

Har haft fullt upp hela helgen. Jobbade hela lördagen, då vi hade barnkalas för tjejen. 16 ungar springades här och några föräldrar, jag var rätt slut när kvällen kom. Hade iallafall jättetrevligt med Linda, Lotta, Kristin och Torbjörn. Blev townhouse x2, Lemmon och slutligen Olivias. Sov hos Linda, tog en burger king innan jag skjutsade henne till jobbet igår. Och jag fick låna Män som hatar kvinnor av henne, så jag är väl ungefär senast i världen med att se den, men va bra den var!! Fast den slår ju inte boken.


Linda och Lotta är kissnödiga


Och jag med...


Så godis :)

Sandra

Kommentarer
Postat av: kattis

sjukt snygg sandra!!

hur länge stannar du där nere den här gången?

2009-10-01 @ 20:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback