visum

Finally, ska hämta mitt visum imorrn. Au pairer: När man ska hämta visumet måste man själv göra det eller kan mammsen eller pappsen göra det?? Värt att åka in till vimmerby... nää.

Håller på att rensa i min garderob nu. Mycket som ska slängas. Jag har väääldigt svårt för att slänga kläder, saker, papper, jag sparar på allt! Men nu har jag tagit mej i kragen och ska faktiskt slänga en massa kläder. Kläder som har gått sönder, kläder man inte kommer i längre, kläder man undrar varför man köpte dom? Har redan en hel hög, och har bara gjort halva garderoben än. Känns bra faktiskt.

Hittade min Robbie Williams "Rudebox" igår oxå, har letat efter den hela sommaren!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Raisa

tror man måste göra det själv, och ta med sig legitimation och sånt!

Men det är väl inte så brådskande, visumet ligger ju kvar ett tag, du kan hämta det nästa vecka. Brukar stå iofs.

2008-09-04 @ 13:22:10
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: Sara

Sälj på tradera. Fickpengar du vet!

2008-09-04 @ 20:15:55
URL: http://luxuriouspearl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback