t-shirt

Dom ringde från centrumkliniken i Linköping imorse. Jag har tid där nästa måndag för att göra min hälsoundersökning som måste göras innan man åker som aupair. Jag hade fixat det så bra för att jag ska till käk på ett-årskontroll samma dag, slipper man åka 2 gånger till lkpg med tanke på att det är en bit. Men nu hade det blivit nåt missförstånd så dom har inte öppet den dagen, ändrade tiden till torsdag. Ringde då till käk för att kolla om det fanns nån tid nu på torsdag, och som tur var så klämde hon in mej lite snällt. Himla bra, då blir det avklarat några dagar tidigare oxå.

Kollade the hills förut, jag gillar inte det här att Audrina och Lauren inte är kompisar. Ok att inte Audrina och Lo inte kommer överens, inte så konstigt när Lo beter sej som hon gör. Men dom verkar ju prata ut nästa avsnitt, väntar spänt.
Grymt snygga var dom på VMA iaf. Audrina och Lauren snyggast som vanligt...
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback