packlista

Jag skrev en packlista för ett tag sen, med saker jag ska ha med mig till USA. Det är mycket. Idag var jag lite mer specifik och gick igenom min garderob och skrev upp varenda klädesplagg jag vill ha med mig. Det är ganska många. Jag vet att jag kommer få ta bort en massa, så jag tog i lite i överkant nu, så jag har lite att välja mellan.
När jag gjorde det ringde min bror. Jag sa att jag skrev upp allt jag ska ha med mig, och han sa: Ska du inte köpa det där borta? Klart jag ska men måste ju ha lite att börja med. Vill ju inte komma först till New York naken....och sen till LA naken. Även om jag förmodligen skulle göra succé. Cause I´m fabulous!

(Sorry jag är lite SATC skadad, men jag bara älskar Samantha)
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback