hot hot hot

Lika varmt här idag oxå, jag gick en sväng på Ventura, handlade en klänning och en byxdress på Urban Outfitters, det var rea, så blev bara 22 dollar alltså 150 kronor. Jag blev helt svettig, även att jag hade mina kortaste shorts och en tunn t-shirt på mej, köpte en smoothie att svalka mig med. Mötte en mamma som jag "lärde känna" under tiden hos min förra familj, hon är kompis med värdmamman. Jag gick in mot studio city nämligen.
Igår kväll var jag på Starbucks med Mathilda, är kallt på kvällen så värmde mig med en chai latte och en almond toffee cookie. Yummie!
Igår ringde en familj från Manhattan beach. Alltså här i LA. Var väldigt excited innan hon ringde, inte så mycket efter, många saker som inte låter bra. Men jag ska iaf åka dit och träffa dom, kanske ändrar jag mig. Vill inget hellre än att stanna här, men inte till vilket pris som helst.

Ikväll ska jag vara barnvakt igen, (läs: titta på tv, sitta vid datorn)
På söndag ska jag nog till Venice Beach, sa till familjen att jag inte hade varit där så dom ville ta med mig dit, dom är så gulliga.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Maryam

hej tjejen!

din rematchproccess verkar helskum, fick du alltså 1,5 + 2 veckor? jag förstår inte riktigt.



hursom, är i LA nu hos familjen. vore trevligt att ses nåt! ta en kaffe eller åka till stranden och ragga surfers. vad sägs?

2008-11-15 @ 03:14:36
Postat av: Therese

Hej! ska du byta familj!? hur kommer de sig :S du kom nyss till din va?

2008-11-23 @ 20:11:54
URL: http://thereseholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback