Träning

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen efter 3 veckors vila. Min fot fick antar jag en inflammation av överansträngning så gick på kryckor några dagar och haltade flera veckor. I onsdags va jag äntligen ute på en powerwalk igen och igår joggade jag lite oxå, vet att jag borde vänta med det men det är ju så kul! Efteråt körde jag ett kort hållkäften-danspass. Idag har jag gjort två till :) kroppen gör härligt ont och jag har blåsor på fötterna. Det gillar vi :)

Ikväll blir det tjejmiddag, argentinskt kött, vin, skitsnack och dans!

Sandra

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Härligt att du är igång igen, men ta det försiktigt!

2012-03-25 @ 18:18:02
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback