25:e födelsedagen

I lördags firade jag min 25-årsdag med buller och brak! Jade kom hit i fredags och det va så kul och äntligen få se henne igen. Kvällen spenderades först på öppningen av butiken Matt Black i San Pedro, en drink bland alla mc-knuttar, sen vidare till Picasso för middag med min spanska familj. Har man inte sin "riktiga" familj hos sig får man fira den med sin familj här, och det är mina vänner. Mat, vin och chokladtårta som bars in till Happy birthday låten och sen discodans i restaurangen, Picasso är stället för en födelsedagsmiddag. Efteråt dansade vi i flera timmar på Suite.
Igår åt jag middag med Linda och Lotta Casa Nostra och där blev det oxå musik och ljus i efterrätten, ett Picasso Junior.
Jag fick massa fina presenter från alla håll och kanter, massor av smycken, smink, bok, pengar till OnePiece, sportarmband till Iphonen (så jag kan jogga med min musik), pärlplattor, lösgodis, paté :), peeling, biljetter till Swedish House Mafia eller David Guetta när dom kommer hit i sommar och mycket mer. Tack så jättemycket allihopa!!!
Fantastisk födelsedag, det enda som fattades var väl min riktiga familj, inte riktigt samma sak och fylla år utan frukost på sängen hemma hos mamma och pappa.


Lotta, Linda och jag


Linda, jag och Jade










Sandra

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

grattis i efterskott!

2012-02-09 @ 18:40:35
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback