rubrik

I mandags var det depp har, alldeles mulet och blasigt, svenskt hostvader. Och mitt goda humor forsvann snabbare an vinden. Sverige ar fantastiskt pa manga satt men nat vidare trevligt vader har ni ju inte storre delen av aret. Pa kvallen var solen framme igen och humoret hojdes pa direkten.
Idag fyller min kompis Vivian ar, och lordag ar fodelsedagsfesten, funderar pa om jag ska baka cupcakes at henne, blir iaf champagne och utgang, vinter Suite har antligen oppnat igen. Imornkvall ska jag fika med mina snygga svenska tjejer, jag vill ha choklaaaaad!
Annars lunkar livet pa, vadret ar fortfarande underbart, jag har dock gatt over fran shorts och linne varje dag till shorts och tshirt, for det borjar bli lite kyligare pa morgonen och kvallen :)
Nu vill jag ha besok!!  Familj och vanner, hitta lite billiga biljetter nu!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Sofia Berg

Okej. va kul! Jag började på Gran Canaria i tre månader och sedan Marbella och pluggade spanska i fem veckor innan jag åkte till Aguilas i Murcia för aupair jobb där jag nu vart sen slutet av feb och kommer stanna till feb nästa år.



Du vet inte vart man kan fixat nytt pass?? Du kanske inte behövt göra det?

2011-09-21 @ 22:34:53
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se/
Postat av: Sofia Berg

Antog det men hoppas det finns närmare mig men får se får kolla lite.



För det är väl forfarande att passet måste va giltigt tre månader efter att man har kommit hem? Det var de iaf förra året så borde väl va de nu med eller?

2011-09-23 @ 10:09:16
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback