60 arsfest

Helgen blev en bra helg, ledig lordagen sa jag gick ut pa en powerwalk innan frukosten. Powerwalk for mig ar en valdigt snabb promenad, jag har gatt manga timmar pa strandpromenaden och det ar bara en enda tjej som har gatt snabbare an mig. I lordags gick jag tidigt om en kille som inte gick jattesnabbt, efter en stund hade jag honom precis bakom mig, sag skuggan av honom, och bestamde mig for att han inte skulle fa ga om mig, till slut gick han anda om mig vid Suite del mar och sen gick han och tittade bakat hela tiden- It was ON!! Jag skulle om honom!! Jag ar en otroligt dalig forlorare och det dar var en tavling jag skulle vinna! Efter ett tag slappnade han av och jag gick om, valdigt nojd, hade honom bakom mig en liten stund och sen vande jag och gick tillbaka mot Marbella, underbar start pa dagen :)
Pa kvallen firade vi Vivian med cupcakes och champagne pa Mumbai, Astral och Suite. Dom tyckte mina cupcakes sag valdigt proffsiga ut. I sondags var jag pa bio med Kiki och Vivian, vi sag Friends with benefits, jattesot film.
Ikvall ska jag pa 60 arsfest, borjar jag verkligen bli sa gammal att jag maste ga pa sana har fester?! Det ar min chefs fru som fyller ar, hon har flugit hit 30 vanner fran Sverige och jag tror vi kommer bli typ 75 personer ikvall, ska bli trevligt, dock tror jag att jag kommer dra ner medelaldern ganska rejalt.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Emilia Johansson

Hej, jag skulle vilja komma i kontakt med dig, men kan inte hitta någon mailadress, skulle du kunna maila mig istället? Med vänliga hälsningar, Emilia

2011-09-27 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback