grrrrrrr

Häromdagen satte dom upp en lapp i mitt hus att dom skulle stänga av vattnet på onsdagen. Fine, då var man ju förberedd på det, inte massa disk som stod och väntade. Dock hade det ju varit snällt att säga att dom skulle stänga av det igår oxå?! Jag kommer hem på lunchen, går på toa och märker att vattnet är avstängt igen. Vilket innebär att eftersom jag spolade, så kunde ju inte toaletten fyllas med vatten igen, så nu kan jag inte spola... Jatteroligt! Ringde precis min hyresvärd och han kunde inte komma förns ikväll. Ikväll ska jag på välgörenhetsmiddag på Pravda, vi som besteg La Concha ska dit och käka. Så imorrn bitti ska han komma och förhoppningsvis fixa det, vilket innebär att jag kommer få gå på toa på jobbet och restaurangen idag. Nödvändigt vetande för er, jag blir bara lite frustrerad. Igår kom jag oxå på den briljanta ideen att tvätta samtidigt som jag gick runt och var arg över att jag inte hade nåt vatten, la in alla kläder i tvättmaskinen, la i tvättmedel.. då jag kom på att jag har ju inget vatten... Annars är jag för övrigt sur över att Ryanair inte samarbetar med mig, försöker beställa biljetter hem över jul. Har fått ungefär 8 olika felmeddelanden när jag klickar på betala. Till slut sa dom att dom hade fått in en dubbelbokning, jag har inte ens fått ett confirmation email eller dragits pengar!! Vad säger ni om världen skulle kunna börja samarbeta lite med mig??? No? UPDATE: Nu blir det inte ens mellanrum mellan styckena i inlägget! Nää om man skulle ta och göra slut på lidandet själv...
Sandra

Kommentarer
Postat av: Ella

Åhh kom hem, kom hem :) Snyggt du hade målat :)

2011-11-04 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback