Tarifa!

Idag har jag varit ensam pa kontoret for mina chefer ar pa mäklarmässa i Berlin och kommer inte tillbaka forns pa mandag. Dock ar det strul med hemsidan, alla villor visas inte av nan andledning, sitter och mejlar med webbdesignern for att fa det att funka (varfor ska den strula just den har helgen da den verkligen behover funka?) Snart ar det dock dags for mig att ga hem och da far designern klura ut det sjalv, off to the next job.

Imorrn aker vi ett stort gang typ 20 pers till Tarifa! En kompis fyller ar och bjuder alla pa en hotellnatt i Tarifa, det blir strandhang, middag och dans pa borden. Jag ska forsoka att inte gora som i lordags nar jag dansade pa bordet, dvs trilla ner, har ett gigantiskt blamarke pa vaden, inte sa hett.

Fick precis mejl av Carlos, hemsidan ar ok, TACK!

Pa tisdag kommer min MAMI!!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback