besok av polisen

Min fodelsedagsfest var en succe... hangde hemma hos mej forst, fick en massa fina presenter, bland annat hogtalare av Jami och hans flickvan, vi drog val pa ganska hogt, och forst kom grannen upp och ville att vi skulle sanka, gjorde nog det en liten stund innan vi hojde igen, kl 2 pa morgonen knackade polisen pa :) hade som tur va min Luis dar som ar advokat sa han tog hand om mig. Dom ville se mitt pass och ta min information till nasta gang, for da ar det böter som galler.
Sen gick vi till Molisse, sen blev det draaaaaaama som vanligt sa vi splittrades, och jag gick med nagra av mina kompisar till Buddha.
I lordags var jag oxa ute denna gang med mitt Puerto Banusfolk,kande att jag va sa trott pa all denna drama som forfoljer mej och mina kompisar har i Marbella. Borjade med middag i Benahavis, sen en invigning av en bar Room 101 i Banus, vidare mot Suite, dar vi dansade nagra timmar, sen Olivia Valere, och nar folket drog hem, ringde jag mina Marbellakillar och motte upp dom pa Buddha. Blev sangen klockan 7 den sondagsmorgonen.

I mandags var det alla hjartans dag, jag firade med me, myself and I. Lagade middag, och at med tanda ljus och soft middagsmusik i form av Bo Kaspers Orkester, laten "Det har ar en dag att bli kär pa" ljod ur hogtalarna, och det hade ju varit ganska patetiskt om jag satt och tyckte synd om mig sjalv, som tur var gjorde jag inte det utan skrattade hur lange som helst! At kladdkaka till efterratt och tittade pa en film.
Hoppas att alla mina fina hade en bra dag! Saknar er alla ska ni veta!


Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sandra,



Jag undrar om du vore intresserad av att ha en artikel om språkresor i Marbella på din snygga blogg? Vi är intresserade av att betala för att informera dina läsare om resor hit.



Hör av dig!



Med vänliga hälsningar,

Johanna



[email protected]

2011-02-17 @ 14:44:39
Postat av: Terese

finally!!! uppdatering :P

kan dagen bli annat än lyckad när man får äta kladdkaka!? :)

2011-02-18 @ 22:23:28
URL: http://thesearemywords.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback