Min fodelsedag

Igar var det dags for min fodelsedag, den 24:e i ordningen. Bakade cupcakes kvallen innan som jag tog med till kontoret och bjod alla pa, dom verkade ga hem. Fick presenter fran mamma och pappa, lite godis, linne, bok, tidningar. At lunch i gassande sol med Lotta, och pa kvallen at jag middag med Lotta och Sofie pa Picassos i Puerto Banus. Fick en planbok av Lotta, antligen, och en klanning som jag foralskade mig i nar den kom in i butiken av mina chefer.

Ikvall blir det fest hemma hos mej, sen ar planen att ga till Molisse, och sen drar vi vidare mot Funky Buddha.

Solen skiner och livet leker!!

Btw: Min syster och hennes familj har bokat biljetter hit, tror det blir i maj, dom ar dom enda som inte har varit har och halsat pa ur min familj, men nu ska det snart bli av! :)

Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad du är duktig pâ att göra cupcakes dâ!! :) Vi mâste ha kalas när jag kommer hem, ett riktigt med cupcakes och godsaker!



Hoppas du fick mitt mail.. skrev till mrs nenne nânting? är det den du använder?



Hoppas du hade en fantastisk dag! Saknar dig sweetie!

2011-02-06 @ 13:34:44
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Emlan

Fina cupcakes, kan tänka mig att dom uppskattades! Hoppas verkligen du hade en bra dag, lät som det :) Så underbart det låter när du skriver att du äter lunch i gassande sol! Här hemma är det ganska grådassigt!

Ha en bra måndag, KRAM KRAM!

2011-02-07 @ 10:44:51
Postat av: Magda

Äntligen ska det bli av :) Så fina cupcakes o fina formar :) Kramar.

2011-02-08 @ 20:13:48
Postat av: Kajsa

hej :D fin blogg du har!

Jag skulle verkligen behöva hitta ett jobb i marbella. har du något tips på hur man skulle kunna gå till väga? Jag har kollat på hemsidor som ving o fritidsresor utan något resultat. Vore tacksam för svar =) ha det bra!

2011-02-16 @ 15:50:41
URL: http://kajsasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback