ESPAÑA

Nu ar det inte annat an fotboll har, forstar ni vilken lycka! Spanien ar i final, for forsta gangen nagonsin i VM. Och allt tack vare mig, att det ska behovas att jag flyttar till Spanien for att det ska bli nan ordning har.
Fotbollskvallarna har ar helt underbara, forst gar vi till stranden och gor "botellon" sen gar vi till varan bar dar vi har kollat pa alla matcher, som ligger pa en langa nere i hamnen dar alla barer ar packade sakert 1 timma innan det borjar. Folk precis overallt som forsoker fa en skymt av tvn. Och nar Spanien gor mal sa ar det en helt otrolig kansla. Jag har aldrig varit sa passionerad nar jag kollar fotboll som har.
For vi e i finaaaaaaaaal, finaaaaaaaaaaaaaaaal!!!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Calle

Hej! Vad grabbig du är o vilket liv du har "synd" bete sig som en fjortis. Holland vinner ikväll oavsett du vill eller inte det blir 2-1 till Holland. Sneijder/Robben/Babel/Van Bronckhorst/Van Persie med flera är riktigga målgörare o inga spanska kalkoner som bara springer i gräsmattan o gör bara ett mål eller inga alls! Holland värlsmästare 2010. Imorgon ska till Amsterdam o fira Guldet :) Ni får trösta er med att dricka gravöl ikväll...

2010-07-11 @ 14:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback