Ibiza!

Oj va tiden rusar iväg, ikväll är det dags för den första semifinalen i Eurovision 2012. Sverige tävlar på torsdag men då är jag redan på Ibiza!! Skulle inte förvåna mig om vi detta år då jag inte kommer ha möjlighet att se det går och vinner hela tjottabalongen, inte mig emot dock! Vinner vi kommer jag hem nästa år för att se Sverige anordna Eurovision 2013.

På torsdag bär det av till Ibiza där vi har hyrt en villa över helgen. Det är opening weekend vilket innebär att alla stora klubbar har sina öppningspartyn. Första gången jag åker till Ibiza och det ska bli grymt kul!

 

 

 

 

Sandra

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Vad kul det låter! Hoppas att ni får en riktigt härligt helg på Ibiza då

2012-05-22 @ 15:23:07
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag förstod inte varför Sverige tävlade på torsdan?



Ha så grymt kul nu vännen!!

2012-05-26 @ 18:44:29
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: charlotta

Sverige vann:)

2012-05-27 @ 14:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback