SHM i Paris

Paris var fantastiskt, oj så vackert det var. Linda och jag gick och gick och gick och hann med det mesta av turistgrejerna som låg inne i stan iaf. Tyckte allt att fransmännen var trevliga och försökte prata engelska med oss oxå så vi blev glatt överraskade. Paris vill jag definitivt åka tillbaka till, mötte upp en kompis lillasyster på Starbucks och hon sa att Paris på våren är underbart...
Swedish House Mafia levererade som vanligt, 2 timmars konstant glädje. Finns inget tillfälle som jag mår så bra på som under en spelning med den musiken. Folk hoppar på en, trampar på en, knuffar på en, man får en armbåge i huvudet, en öl spilld på sig men jag mår så bra ändå! Publiken var sjukt laddad och efteråt var det marsch hem i säng, svårt och somna dock innan adrenalinet hade gått ur kroppen. Milton Keynes Bowl spelningen i somras var såklart sjukare med trippelt så mycket folk och det är ju tills idag deras största spelning dom någonsin headlineat men så glad jag är att Linda och jag åkte till Paris och fick uppleva det igen!
Imorrnbitti bär det av hemåt till Sverige, fredag åker jag till Sthlm och besöker mina goaste Stockholmskor.

Triumfbågen

Julmarknad

Linda och jag framför Louvre museumet

Den legendariska Mona Lisa

 
Kärlekshänglås
 
Notre Dame
 
 
 
 
 
 
 
Framför Eiffeltornet (om någon inte förstod det)
 
 
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag bjuder på dom där fula korten! Herregud!!!

Så himla mysigt vi hade det! Jag är så glad att vi åkte!
Nu planerar vi nästa resa Sandra! Barcelona here we cooooooome!!

(Fast en tredje borde vi också få till ;)

2012-12-12 @ 22:45:42
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Annika

På riktigt är Mona Lisa tavlan så liten? Jag trodde den var mycket större xD

2012-12-13 @ 18:09:05
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback