La Concha

Igår begav vi oss mot La Concha. Det är det högsta berget i Marbella, ni som har varit här vet vilket det är för man ser det från överallt i staden i princip. Russell, min gamla chef från baren bestiger det varje dag i 40 (!!) dagar för välgörenhet. Alla pengar som skänks går till forskning om plötslig spädbarnsdöd. Vi som jobbar på Nina B, klädbutiken gick igår. Well några vände efter ett tag pga av höjdrädsla och att vissa redan gjort det förut och lovat sig själva att aldrig göra om det. Jag som aldrig gjort det gick såklart hela vägen upp till toppen.
Det tog oss ungefär 4 timmar upp och ner, 4 timmar av total koncentration och tittande ner i marken för att se vart man sätter fötterna. Andra halvan är mer klättring än promenerande. Vissa gånger e det stup på båda sidor och ett felsteg så faller du helt säkert mot döden. Som tur va föll ingen :) sjukt glad att jag gjorde det!!

Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Så jäkla duktig du var :) nångån.. i framtiden.. ska jag göra det igen!

2011-10-18 @ 18:48:26
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Magda

Häftigt! Bra jobbat, kram

2011-10-21 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback