nytt klipp

Igar var jag och klippte mig, mina toppar var inte alls trevliga, hade inte klippt mej sen i augusti (!) sa det behovdes, gick till Frisor Peter som jag kallar honom. Forsta gangen dar, men om nan manad ska jag tillbaka och bli blond igen, han hade massa idéer om vilka slags farger vi kunde anvanda.

Igar fick jag en trevlig liten overraskning, hittade en lagenhet at min kompis Edgar. Jag va och tittade pa den forst, underbar utsikt over havet, men sa liiiiiiiten. Jag har bara en liten studio, men den ar i princip halva min lagenhet sa jag ville inte ha den, men visade den for Edgar och han ville ha den, sa jag fick lite kommission, det behovdes, lite klirr i kassan ar aldrig fel.

Idag kommer min kompis Jade till mej, hon ska stanna har tills pa mandag. Hon bodde har forut men flyttade hem till England i hostas, och jag saknar henne saaaaaa! Vadret ar underbart, och en av mina basta kompisar kommer hit, livet leker just nu!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback